انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران به جمع حامیان نوزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل ونقل و ترافیک پیوست

  • جمعه 21 بهمن 1401
    دسته : عمومی
    722

 

 

جناب آقای دکتر سید مجتبی شفیعی

رییس محترم ستاد برگزاری نوزدههمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک

 

با سلام  

احتراما ضمن آرزوی توفیق برای جنابعالی و همکاران گرانقدر در برگزاری هرچه مطلوب‌تر نوزدههمین کنفرانس  بین‌المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک،  به استحضار می‌رساند انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران  (ISLAP)به عنوان عضو رسمی فدراسیون جهانی معماران منظر(IFLA)   و متولی تخصصی و حرفه ای  فضای سبز و منظر در کشور، تمایل خود را برای حمایت علمی و همکاری در برگزاری آن کنفرانس اعلام می دارد.  

 

همانگونه که مستحضرید حوزه محیط، منظر و فضای سبز از مهم ترین محورهای مرتبط به حمل و نقل و ترافیک است که طی سالیان اخیر علی رغم توجه ویژه ای که به آن گردیده است، همچنان تا جایگاه مطلوب خود در کشور ما فاصله اساسی دارد.

حوزه زیرساخت‌های سبز، حمل و نقل پاک، منظر جاده ای، مهندسی دید و منظر، طراحی المان ها، طراحی کوردیدور، مسیر، میادین و تقاطع ها، فضاهای متروک و طراحی کاشت از جمله مهم ترین مواردی هستند که کارشناسان و اعضای حقیقی و حقوقی این انجمن می توانند نسبت به ارائه مقالات، دیدگاه ها، نظرات و جدیدترین دستاوردهای خود در این کنفرانس اقدام نمایند و اطلاع رسانی های لازم در این خصوص به کلیه اعضا صورت خواهد پذیرفت.

لذا از جنابعالی تقاضا می شود در راستای عملکرد و تاثیر گذاری هرچه مطلوب تر این کنفرانس دستور فرمایید توجه ویژه ای به محورهای پیشنهادی مبذول گردد.

امید است با همکاری های فی مابین شاهد برگزاری رویدادی پر از دستاورد برای ایران اسلامی به ویژه در صنعت حمل و نقل و ترافیک و نیز مدیریت شهری باشیم. 

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران می باشد

طراحی وب سایت توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات جهانسو

جهت هدایت به پروفایل کاربری چند لحظه صبر کنید. نام کاربری و یا کلمه عبور نامعتبر میباشد. شما در سایت طلافست ثبت نام نموده اید ولی هنوز کلمه کاربری خود را تایید ننموده اید،لطفا جهت تایید کلمه کاربری به پست الکترونیک خود مراجعه و آن را تایید نمایید.