با موافقت هیئت مدیره انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران، این انجمن به جمع حامیان دومین کنفرانس بین المللی برند سبز پیوست.
این کنفرانس در دی ماه سال 1401 با حضور و مشتارکت طیف وسعی از وزارتخانه ها، سازمان ها، انجمن ها، شرکت ها با محورهای ذیل برگزار می گردد
1راهبردهای توسعه دانش برند سبز در عرصه بین المللی
2 نقش برند سازی سبز در حمایت از اقتصاد و فرهنگ ملی و اسلامی کشوردر اقتصاد مقاومتی
3 راهکارهای خلق، پایداری و ارتقای برند سبز با رویکرد انطباق با معیارهای بین المللی
4 نقش برند سازی در حمایت از تولید ملی و سرمایه ایرانی
5 هویت سازی برند سبز و نقش آن در توسعه جایگاه برند معتبر و بین المللی
6 شناسایی، ارزش گذاری، سنجش مادی و معنوی برند در حوزه زیست محیطی
7 شناسایی عوامل تاثیر گذار در مولفه های برند سبز
8 راهبردهای حقوقی و مالکیت معنوی در توسعه برند
9 بررسی جایگاه مالکیت معنوی برند سبز در ارتقای کسب و کار در راستای مسئولیت اجتماعی
مهم ترین اهداف این رویداد عبارتند از:
ارتقاء و ترویج دانش مدیریت و توسعه برند سبز
2 تعامل پژوهشگران و متخصصین حوزه برند در راستای تبادل تجارب پیرامون توسعه و بکارگیری تکنیک های برند سازی سبز
3 تبیین اهمیت برند و ترغیب سازمانها و تشکلها به امر برند سازی
4 تبیین راهکارها و قوانین حمایت از مالکیت فکری برند سبز
5 کمک به توسعه پایدار صادرات از طریق حمایت از مالکیت فکری برند در حوزه تولید محصولات و خدمات سبز
6 تبیین چالشها و راهکارهای برند سازی سبز
7 ایجاد پشتوانه ساختاری ، علمی ، پژوهشی و بین المللی برای فرهنگ سازی برند سبز
8 انتقال تجربیات برندهای موفق سبز در عرصه بین المللی به شرکتها و سازمانها
9- کمک به شکل گیری و تکمیل اکوسیستم برند سبز
10- ایجاد انگیزه و تحرک ذینفعان حوزه برندینگ در اجرای الزامات زیست محیطی در راستای مسئولیت اجتماعی.
جهت کسب اطللاعات بیشتر می توانید به سایت نمایشگاه به نشانی http://greenbrands.ir مراجعه فرمائید.