امضای تفاهم نامه همکاری بین انجمن متخضضان فضای سبز و نظر ایران و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهر یزد

  • پنج شنبه 5 خرداد 1401
    دسته : عمومی
    1205

به گزارش روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد - سید علیرضا رسولی از امضاء تفاهم نامه همکاری بین انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران و این سازمان خبرداد و افزود: این تفاهم نامه با هدف ایجاد و گسترش همکاری متقابل بین انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران و سازمان سیما و منظر منعقد شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد اظهار امیدواری کرد: با امضاء این تفاهم نامه، طرفین حداکثر تلاش خود را جهت نیل به اهداف از پیش تعیین شده به کار گیرند.

وی اظهار داشت: از محورهای اصلی این تفاهم نامه بهره مندی طرفین از ظرفیت های علمی- حرفه ای و نهادی یکدیگر در راستای دستیابی اهداف مشترک و نیز همکاری متقابل درایجاد ارتباط سازنده با دستگاه های متولی حوزه مدیریت شهری و فعالان علمی وفرهنگی می باشد.

رسولی افزود: با انعقاد این تفاهم نامه سعی خواهد شد تا به منظور معرفی شهر یزد در سطح ملی و بین المللی به عنوان شهری با منظر فرهنگی ممتاز که دارایی های فرهنگی - طبیعی آن به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده از طریق همکاری با نهادهای بین المللی مانند فدراسیون بین المللی معماران منظر (ایفلا) و ایکوموس شناسانده شود.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران می باشد

طراحی وب سایت توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات جهانسو

جهت هدایت به پروفایل کاربری چند لحظه صبر کنید. نام کاربری و یا کلمه عبور نامعتبر میباشد. شما در سایت طلافست ثبت نام نموده اید ولی هنوز کلمه کاربری خود را تایید ننموده اید،لطفا جهت تایید کلمه کاربری به پست الکترونیک خود مراجعه و آن را تایید نمایید.