برگزاری نشست تخصصی روسای سازمان سیما، منظر وفضای سبز غرب استان تهران توسط انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران با همکاری استانداری تهران

  • یکشنبه 11 شهریور 1397
    دسته : عمومی
    1570

 

نشست تخصصی روسای سازمان سیما، منظر و فضای سبز غرب استان تهران به همت انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران و با همکاری استانداری تهران به میزبانی شهرداری شهریار در تاریخ 97/5/29 در سالن اجتماعات معاونت خدمات شهری شهرداری شهریار برگزار گردید. در این نشست تخصصی یک روزه که با حضور نمایندگان استانداری تهران، روسا و کارشناسان ارشد سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری های غرب استان تهران، اساتید دانشگاهی و اعضای هییت مدیره انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران برگزار شد، حاضرین در سه حوزه چالش آب و مدیریت بهینه فضای سبز، راهکارههای توسعه منظر کم نیاز و رویکردهای اقتتصادی در توسعه فضاهای سبز شهری به بحث و اظهار نظر پرداختند. در این جلسه که در دو پنل صبح وبعد از ظهر برگزار شد، اساتید و صاحب نظرانی همچون پروفسور محسن کافی استاد گروه مهندسی فضای سبز دانشگاه تهران، اقای مهندس قهار پور مدیر گروه فضای سبز استانداری تهران، آقای مهندس درخشانی  معاونت خدمات شهری شهریار، خانم دکتر رجبی از دانشگاه شهید بهشتی، آقای مهندس مطلبی از بخش خاورمیانه فدراسیون جهانی معماران منظر، آقای دکتر روح اللهی از دانشگاه شاهد تهران، و آقای دکتر فرجادی به عنوان فعال بخش خصوصی  مطالب ارزشمندی را ارایه نمودند. همچنین در پنل بخش بعد از ظهرخانم دکتر صحرایی نزاد عضو هییت مدیره انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران کارگاه آموررزشی سازگاری باکم آبی را برگزار نمودند که با استقبال  و مشارکت حاضرین مواجه گردید.

در این نشست تصمیمات مهم و حایز اهمتی برای توسعه علمی، اجرایی و اصولی فضای سبز در غرب استان تهران اتخاذ گردید و مقرر شد قبل از نشست دوم که در ماه های آتی برگزار می گردد، نتایج این نشست اجرایی و عملیاتی گردد.

در پایان انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران واجب می داند از مشارکت و همکاری های استانداری تهران به ویژه آقای مهندس خراسانی مدیر کل محترم معاونت عمرانی استانداری و آقای مهندس قهار پور مدیر گروه محترم فضای سبز استانداری تهران و نیز روسای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری های غرب استان تهران به ویژه آقای مهندس افتخاری  ریاست محترم سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهریار و جناب آقای مهندس نفر قائم مقام سازمان در برگزاری این نشست تخصصی تشکر نماید.

شایان ذکر است در این نشست نمایندگان  10سازمان از شهرداری غرب استان تهران حضور فعال و قابل توجهی  که اسامی آن ها به شهر ذیل می باشد:

شهرداری شهریار، شهرداری رباط کریم، شهرداری قدس، شهرداری ملارد، شهرداری نسیم شهر، شهرداری اندیشه، شهرداری صباشهر، شهرداری گلستان، شهرداری فردوسیه و  شهرداری وحیدیه .

 

 

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به انجمن متخصصان فضای سبز و منظر ایران می باشد

طراحی وب سایت توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات جهانسو

جهت هدایت به پروفایل کاربری چند لحظه صبر کنید. نام کاربری و یا کلمه عبور نامعتبر میباشد. شما در سایت طلافست ثبت نام نموده اید ولی هنوز کلمه کاربری خود را تایید ننموده اید،لطفا جهت تایید کلمه کاربری به پست الکترونیک خود مراجعه و آن را تایید نمایید.